admin

Vytvořené odpovědi

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 příspěvků - 1. až 10. (celkem z 10)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: Vlastní flotila aut #1379
    admin
    Správce

    Nová evropská směrnice předepisuje společnostem, kde je více než 10 parkovacích míst, minimální počet dobíjecích stanic. V článku, Autonabíjení v zákonech Evropské unie, najdete potřebné a základní informace. Koho se co týká a jaké povinnosti směrnice nařizuje.

    odpověď na: Softwarová řešení #1378
    admin
    Správce

    Toto je velmi obsáhlé téma. Záleží jaký kontrolér je ve stanici použitý – zda zvláda napojení na OCPP, nebo zda potřebuje další vybavení od poskytovale backend systému. Napiště nám konkrétní požadavek na email podpora@autonabijecka.cz, budeme se tím zabývat.

    odpověď na: Kapacita a rychlost #1377
    admin
    Správce

    Časová úspora ve srovnání s nabíjením pomocí AC nabíjecí stanice může být značná.
    Záleží jaké máte vozidlo, jak je vyřešen BMS a jaká je kapacita trakční baterie. V neposlední řadě také záleží na tom, jak se s nabíjeným vozem jelo před samotným nabíjením. Systém brzda / akcelerátor ohřeje trakční baterii mnohem víc, než plynulá jízda a nabíjení nebude tak rychlé.
    Cena kabelu je odvislá od max. možného proudu, který tímto kabelem může protékat. Cena kabelu je ale důležitá pouze pro výrobce nabíjecích stanic, nikoli pro jejich uživatele.

    odpověď na: Kabely, zásuvky, wallboxy #1373
    admin
    Správce

    Wallbox je v současnosti vždy výhodnější než volně stojící nabíjecí stanice a to především z hlediska stavebního povolení.
    Pro wallbox stačí oznámení, pro volně stojící nabíjecí stanici potřebujete stavební povolení.
    Samozřejmě, v případě DC nabíjecích stanic není wallbox schopen dodat tak vysoký nabíjecí výkon jako volně stojící stanice. Pro AC nabíjecí stanice jsou obě varianty na stejené úrovni.

    odpověď na: Developerský projekt #1371
    admin
    Správce

    Základní přehled a informace můžete získat z článku na našem blogu, krok po kroku k vybudování nové dobíjecí stanice: https://www.autonabijecka.cz/krok-po-kroku-k-vybudovani-nove-dobijeci-stanice/

    odpověď na: Veřejné dobíjecí stanice #1366
    admin
    Správce

    Základní přehled a informace můžete získat z článku na našem blogu, krok po kroku k vybudování nové dobíjecí stanice.

    odpověď na: Nabíjecí stanice pro firemní flotilu #1365
    admin
    Správce

    Zálež na tom, co od nabíječky očekáváte. Lze ji pořídit za několik tisíc, několik desítek tisíc i za několik stovek tisíc. Pro přesnější určení je potřeba znát co nejvíce parametrů, které od nabíječky očekáváte. Napiště nám konkrétní požadavek na email podpora@autonabijecka.cz, odpovíme Vám.

    odpověď na: Kapacita a rychlost #1359
    admin
    Správce

    V tomto případě se jedná o Režim nabíjení 2. Přenosné nabíjecí stanice, které dodávají automobilky ke svým autům mají nejčastěji výkon v rozmezí 2,2 – 3,0 kW. Obecně platí, že maximální přípustný nabíjecí proud pro Režim nabíjení 2 je 13A.

    odpověď na: Legislativa #1342
    admin
    Správce

    Nepotřebujete. Provozovatel veřejné dobíjecí stanice je v pozici zákazníka, přesto že elektřinu přímo sám nespotřebovává. Stačí Vám k tomu živnosťák. Více informací se můžete dočíst v článku https://www.autonabijecka.cz/krok-po-kroku-k-vybudovani-nove-dobijeci-stanice/

    odpověď na: Baterie do elektromobilů #1283
    admin
    Správce

    Trakční baterie v elektrovozech se liší především zpracováním tzv. baterry managementu. I když dáte do vozu velkou trakční baterii, ale nebudete mít správně udělaný a nastavený baterry management, tak se bude baterie přehřívat, nebude se dobíjet optimálním proudem a životnost se rapidně zkrátí. V současnosti se instalují trakční baterie s kapacitou víc jak 30 kWh – platí pro renomované výrobce elektrovozů. Napiště nám konkrétní požadavek na email podpora@autonabijecka.cz, odpovíme Vám.

Aktuálně je na stránce zobrazeno 10 příspěvků - 1. až 10. (celkem z 10)